Wyżer, Zguba Elwynn trafia do HEROES OF THE STORM

Wyżer to chaotyczny, niezwykle mobilny Brutal, który potrafi tworzyć przeszkody na mapie i zadaje dotkliwe obrażenia obszarowe. Kiedyś przywódca stada Wodnołapych siał postrach wśród młodych poszukiwaczy przygód w Kniei Elwynn. Dziś przybywa do Nexusa!

 

Wyżer (ang. Hogger) to najnowsza postać w grze moba: HEROES OF THE STORM, znana wcześniej chociażby z HEARTHSTONE, czy WORLD OF WARCRAFT.

 

 

 


Poniżej znajdziecie opis jego umiejętności, a sam bohater zostanie dodany do gry w aktualizacji po 30.11.2020r.

 

Cechy:

 

Cecha [D]

 

Wielki Łup
Wyżer ciska kupą śmieci, która zadaje na niewielkim obszarze 102 pkt. obrażeń i pełni funkcję przeszkody na mapie przez 5 sek. Kiedy łup zanika, zostaje z niego wyrzucona sztuka mięsa, którą Wyżer może zebrać, aby odzyskać 3% maksymalnego zdrowia na sekundę przez 5 sek.
Czas odnowienia: 20 sek.

 

 

Cecha [Pasywna]

 

Wściekłość
Wyżer zyskuje wściekłość, kiedy otrzymuje obrażenia lub zadaje je przy pomocy ataków podstawowych. Czasy odnowienia zdolności podstawowych Wyżera upływają o 1% szybciej za każde posiadane 2 pkt. wściekłości. Jeśli Wyżer nie zyska wściekłości przez 3 sek., jego zasoby zaczną gwałtownie zanikać.

 

 

Zdolności podstawowe:

 

Walnięcie Kulom [Q]
Wyżer wykonuje szeroki zamach kulą na łańcuchu i zadaje trafionym przeciwnikom 140 pkt. obrażeń oraz odrzuca ich w tył. Jeśli odrzucony przeciwnik zderzy się z przeszkodą na mapie, otrzyma dodatkowo 150 pkt. obrażeń i zostanie ogłuszony na 0,75 sek., a Wyżer zyska 10 pkt. wściekłości.
Czas odnowienia: 12 sek.

 

Dynamitorzut [W]
Wyżer ciska wiązką dynamitu, której lont dopali się po upływie 1,5 sek. W chwili wybuchu przeciwnicy otrzymają 180 pkt. obrażeń i zostaną spowolnieni o 30% na 2 sek. Dynamit wybucha natychmiast przy trafieniu wrogiego bohatera i zapewnia wówczas Wyżerowi 10 pkt. wściekłości.
Czas odnowienia: 8 sek.

 

Wyżernado [E]
Po upływie 0,25 sek. Wyżer zyskuje nieustępliwość i zaczyna chaotycznie wirować w kierunku celu, odbijając się przy tym od przeszkód na mapie. Co 0,25 sek. zadaje pobliskim przeciwnikom 36 pkt. obrażeń. Wartość ta wzrasta o 1% za każdy posiadany przez niego punkt wściekłości. Odbicie od przeszkody na mapie odświeża czas działania wirowania.
Czas odnowienia: 14 sek.

 

Zdolności bohaterskie:

 

Łupomiot [R1]
Wyżer ciska wzmocnionym Wielkim Łupem i chwyta go, aby dać się ponieść. Zadaje przy tym przeciwnikom 140 pkt. obrażeń i spowalnia ich o 50% na 2 sek. Wielki Łup stworzony przy pomocy Łupomiotu utrzymuje się przez maksymalnie 20 sek. i zanika gwałtownie, gdy Wyżera nie ma w pobliżu. Wyżer może pobrać z takiego Wielkiego Łupu jedną sztukę mięsa co 10 sek.
Czas odnowienia: 50 sek.

 

Fala Uderzeniowa [R2]
Po upływie 0,5 sek. Wyżer uderza w ziemię z wielką siłą, tworząc falę uderzeniową, która przemieszcza się w linii prostej na dużą odległość. Przeciwnicy trafieni przez inicjujący cios otrzymują 306 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 1,25 sek. Przeciwnicy trafieni wyłącznie Falą Uderzeniową otrzymują 210 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 0,75 sek.
Czas odnowienia: 70 sek.

 

 

Talenty:

 

Poziom 1

Gotowanie dla Średniozaawansowanych [W]
Zadanie: Trafiaj wrogich bohaterów Dynamitorzutem, aby Wyżer odzyskał 6% maksymalnego zdrowia, a wartość jego zdrowia wzrosła na stałe o 10 pkt., maksymalnie do 750 pkt. dodatkowego zdrowia.

 

Chrupionce Kosteczki [Cecha]
Przy trafieniu Wielki Łup tworzy na ziemi mięso. Kiedy mięso jest aktywne, zapewnia Wyżerowi 10 pkt. pancerza.

 

 

Grasant [Aktywowany]
Aktywuj, aby Wyżer zyskał 30 pkt. wściekłości w ciągu 8 sek. Działanie pasywne: Wyżer odzyskuje co sekundę 6 pkt. zdrowia. Skuteczność tego leczenia wzrasta o 2% za każdy posiadany przez niego punkt wściekłości.
Czas odnowienia: 45 sek.

 

Poziom 4

 

Brutalna Siła [Q]
Zwiększa zasięg Wielkiego Łupu o 15%. Za każdego bohatera trafionego Walnieńciem Kulom obrażenia od ataku podstawowego Wyżera wzrastają na stałe o 1 pkt., maksymalnie do 100 pkt. dodatkowych obrażeń. Zderzenia z przeszkodami na mapie zapewniają 2 poziomy kumulacji tego efektu.

 

Zasięg Agresji [E]
Zwiększa obszar działania Wyżernada o 25% i generuje 1 pkt. wściekłości za każdego trafionego przeciwnika, a 3 pkt. wściekłości za każdego trafionego bohatera.

 

Wyżerobieg [Pasywny]
Kiedy Wyżer ma co najmniej 30 pkt. wściekłości, zyskuje premię 10% do szybkości ruchu podczas dosiadania rumaka oraz skuteczności otrzymywanego leczenia. Kiedy Wyżer ma więcej niż 50 pkt. wściekłości, premie te wzrastają do 15%.

 

Poziom 7

 

Obłęd w Ślepiach [Q/E]
Kiedy Wyżer ma więcej niż 50 pkt. wściekłości, czasy odnowienia Walnieńcia Kulom oraz Wyżernada upływają o 30% szybciej, a gnol zyskuje premię 25% do szybkości ataku.

 

Czarny Proch [W]
Bezpośrednie trafienia powodują wyrzut dodatkowej wiązki dynamitu poza cel. Trafianie dynamitu utworzonego przy pomocy Dynamitorzutu Walnieńciem Kulom powoduje wyrzut 3 dodatkowych lasek dynamitu.

 

Pożar w Burdelniku [W/Cecha]
Skraca czas odnowienia Wielkiego Łupu o 4 sek. Wielki Łup zadaje 22 pkt. obrażeń co 0,5 sek. i spowalnia pobliskich wrogów o 20% na dużym obszarze.

 

Poziom 13

 

Pyłowy Diablik [E]
Wyżernado zapewnia 40 pkt. pancerza na cały czas działania zdolności oraz przez 3 sek. po jego zakończeniu. Wartość pancerza wzrasta do 60 pkt., jeśli Wyżer ma co najmniej 50 pkt. wściekłości.

 

Straszliwy Łomot [E]
Przeciwnicy trafieni Wyżernadem zostają spowolnieni o 10% na 1,5 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy. Moc zaklęć trafionych bohaterów zostaje zmniejszona o 50% na 3 sek.

 

Żądza Krwi [Pasywny]
Wyżer odzyskuje w postaci zdrowia równowartość 33% obrażeń zadanych bohaterom przy pomocy ataków podstawowych, Wyżernada oraz Walnieńcia Kulom.

 

Poziom 16

 

Łbem w Mur [Q]
Bohaterowie, którzy zderzą się z przeszkodą na mapie po trafieniu Walnieńciem Kulom otrzymują dodatkowo obrażenia równe 8% ich maksymalnego zdrowia, a czas działania efektu ogłuszenia zostaje przedłużony o dodatkowe 0,5 sek.

 

Kabum! [W]
Bezpośrednie trafienia Dynamitorzutem zadają obrażenia zwiększone o 40%, skracają czas odnowienia tej zdolności o 1,5 sek. i zwiększają skuteczność zapewnianego przez nią spowolnienia o 50%.
[Pasywne działanie] Zasięg Dynamitorzutu wzrasta o 25%.

 

Wściekły Sierściuch [Pasywny]
Trafianie bohaterów Walnieńciem Kulom lub Dynamitorzutem zwiększa obrażenia od kolejnego ataku podstawowego Wyżera o 50%. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 2 razy.
Kiedy Wyżernado dobiega końca, Wyżer zyskuje premię 30% do szybkości ruchu na 2 sek.
Poziom 20

 

Ukryta Skrytka [R1]
Co 2 sek. Wielki Łup stworzony przy pomocy Łupomiotu wykonuje Dynamitorzut w losowego wrogiego bohatera znajdującego się w pobliżu. Co 5 sek. w kierunku Wyżera zostaje również wyrzucona sztuka mięsa.

 

Postrach Początkujących Awanturników [R2]
Pancerz bohaterów trafionych Falą Uderzeniową zostaje zmniejszony o 15 pkt. na 4 sek., a Wyżer otrzymuje 20 pkt. wściekłości.
[Działanie pasywne] Efekt redukcji czasu odnowienia zapewniany przez wściekłość działa na czas odnowienia Fali Uderzeniowej.

 

Bez Kagańca [E]
Aktywuj, aby Wyżer użył podstawowej wersji Wyżernada i ruszyć w pościg za wrogim bohaterem. Po dogonieniu celu Wyżer ruszy za kolejnym wrogim bohaterem. Jeśli w pobliżu ściganej ofiary nie znajduje się żaden inny wrogi bohater, czas działania tej zdolności zacznie upływać szybciej. Czas działania: 6 sek. Nie można anulować. Czas odnowienia: 60 sek.

 

Kontrola Gniewu [Pasywny]
Zwiększa maksymalny poziom wściekłości Wyżera o 50 pkt. Ataki podstawowe generują dodatkowo 5 pkt. wściekłości.

 

 


Wyżer (w angielskojęzycznej wersji: Hogger) trafi do Heroes of the Storm po 30 listopada.

Źródło: https://news.blizzard.com/pl-pl/heroes-of-the-storm/23574980/aktualizacja-gry-na-pst-23-11-2020#newhero

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

20 + siedem =

Magazyn Hipogryf